دانلود کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید اثر تال بن شاهار

شاید این مطالب برایتان مفید باشد

دانلود فایل دانلود کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید اثر تال بن شاهار

 

دانلود کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید اثر تال بن شاهار

 

عنوان فایل : دانلود کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید اثر تال بن شاهار

دسته بندی : روان شناسی

 

 

دانلود کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید اثر تال بن شاهار

کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید
 
کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید به قلم دکتر تال بن شاهار مسیر هوشیارانه‌ای را به سوی شادی به شما نشان خواهد داد. من انتخابی دارم و انتخاب می‌کنم که انتخاب کنم. انتخاب آفرینش است. انتخاب کردن آفریدن است. به واسطه انتخاب‌هایم، هستی‌ام را می‌آفرینم.
 
من در هر لحظه از زندگی‌ام انتخابی دارم. لحظات جمع می‌شوند و طول عمری را تشکیل می‌دهند؛ انتخاب‌ها جمع…

 

 

جهت دانلود دانلود کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید اثر تال بن شاهار کلیک کنید

 

 

فایل های مرتبط:

  1. دانلود رایگان فایل نظریه کنش دلایل عملی و انتخاب عقلانی pdf
  2. دانلود پاورپوینت درس ششم دین و زندگی پایه دوازدهم (سنت های خداوند در زندگی)
  3. نرم افزار محاسبه و انتخاب قطعات سیستم تبرید برای چیلر ( شیر انبساط ، فیلتر درایر ، شیر برقی شیر اطمینان ، شیر یک طرفه و …. ) و سیستم لوله کشی چیلر
  4. دانلود پاورپوینت نقش مهر و محبت در زندگی
  5. خرید و دانلود کتاب مبدل حرارتی، انتخاب و طراحی و ساخت ساندرز زبان اصلی 612 صفحه pdf
  6. دانلود پاورپوینت درس احکام الهی در زندگی امروز دین و زندگی پایه دوازدهم (درس نهم انسانی ,درس هشتم تجربی)
  7. دانلود کتاب فیزیک ذرات بنیادی اثر ال. جی. تاسی
  8. کتاب سرطان بهترین رویداد زندگی من از سالی جنکینز و لانس آرمسترانگpdf
  9. کتاب اهل هوا اثر غلامحسین ساعدی
  10. کتاب صوتی معنابخشی به زندگی روزمره نوشته از سوزان اسکات